Retusze przy profesjonalnej fotogtafii modowej to konieczność

Najwięcej photoshopa używa się przy kampaniach reklamowych , okazuje się że w tym temacie przodują kampanie tuszów do rzęs, chodź można by przypuszczać iż sesje zdjęciowe potrzebują najwięcej oprawy graficznej.
Podobno przy tak dużym zbliżeniu twarzy retuszowi podlega dosłownie wszystko, cienie pod oczami, owłosienie twarzy, niedoskonałości cery, następnie rzęsy -muszą być doskonałe, reklamowane maskary mają wydłużać, pogrubiać itp. jedna z retuszerek twierdzi że rzęsy są dorysowywane każda pojedynczo by wyglądało to jak las rzęs.

Dla lepszego efektu powiększa się nawet oczy wszystko po to by oko widza przykuwała reklamowana maskara , tło przeważnie jest jednolite wyciszone by nie rozpraszać uwagi potencjalnego klienta.O wiele mniej ingeruje się w wyszczuplenie modelek, przeważnie dziewczyny są i tak chude i mogą pochwalić się zgrabna figura , jednak każde zdjęcie jest w jakiś sposób obrabiane.

Lifting dodatków i torebek

Również ubrania i dodatki jak torebki skórzane są poddawane liftingowi by produkt wyglądał jeszcze lepiej niż jest naprawdę. Zagniecenia na swetrach są wygładzane, przykrótkie rękawy sukienek wydłużane, kolory wielu produktów są bardziej nasycone niż w rzeczywistości, a szczegóły które mogą drażnić oko widza są po prostu usuwane , wymazane, zamglone. Przykłady można zobaczyć tutaj.
By efekt był jeszcze lepszy często robi się fotomontaże wybierając z jednego zdjęcia lepsze ułożenie rąk z drugiego np. ładniejsze spojrzenie tym samym powstaje zdjęcie idealne. Szkoda tylko, że odbiorcami wielokrotnie jest młodsza publika naszego społeczeństwa, która nieświadomie dąży do ideału piękna , który tak naprawdę nie istnieje bo jest po prostu niemożliwy.

Related Posts

Administrator serwisu Nowości-Kosmetyczne.pl, właściciel salonu SPA oraz praktyk fryzjerstwa w Warszawie. Po godzinach prowadzi sklep z kosmetykami i produktami linii "beauty".
© 2024 MKS Nekla - Theme by WPEnjoy · Powered by WordPress